Bent u enthousiast geworden over De Havenrakkers?

Ouders die belangstelling hebben voor onze school, kunnen contact opnemen met de directeur via dit aanmeldingsformulier. Er wordt een afspraak gemaakt voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek wordt u geïnformeerd over de school, uw vragen worden beantwoord en de school ontvangt van de ouders informatie over hun kind. Daarna volgt een rondleiding door de school. Met ouders die besluiten hun kind op onze school te willen inschrijven en ons inziens toelaatbaar is, wordt een inschrijfformulier ingevuld.

Voor ouders van toekomstige 4-jarigen geldt dat we de kennismakings- c.q. inschrijfgesprekken houden in de maanden maart en april voorafgaande aan het schooljaar dat uw kind 4 jaar wordt.

Hier kunt u meer lezen over ons toelatingsbeleid.

Ouders aan het woord

"De leerkrachten kijken goed naar wie mijn kind is."

"Ze hebben haar veiligheid en vertrouwen gegeven om zich te ontwikkelen. Niet opjagen, maar haar tempo volgen. Hier ben ik heel tevreden over."